Designerek Paradicsoma

Legnépszerűbb okosságok

Utolsó kommentek

 

Sziasztok!

 

Elnézést az utóbbi hetek szegényes mennyiségű kommentjeiért, de nagy munkában voltam. Örömmel jelenthetem be, hogy elkészült a weboldalam < EZ ITT A REKLÁM HELYE: www.naranchdesign.hu > új designja!!! Gondoltam válság ide vagy oda, a szokásos féléves ráncfelvarrás nem maradhat el, ezért igyekesztem olyan weboldalt kialakítani, ami megfelel  az eddig általam is sokat posztolt "napjain webdesign trendjeinek". Kicsit úgy éreztem, hogy patak fölé építek komplett hídrendszert, amikor egy egyszerű pár lapos bemutató weboldal alá CMS rendszert raktam, de kíváncsi voltam rá, hogy mennyi plusz munkát igényel egy ilyen fajta megoldás!
Meglepő módon az a plusz energia amit a Joomla template elkészítése elvitt, többszörösen visszajött a CMS rendszer adta szolgáltatásokban - egyszerű weboldal fordítási lehetőség a JOOM!FISH-el, üzenetküldő komponens, stb.
 

De most lássunk EGY megvalósítást egy portfolió oldalról, illetve azt, hogy milyen szempontokra figyeltem a létrehozásnál:
 

OLDAL TECHNIKAI TULAJDONSÁGAI:

  • JOOMLA 1.5 tartalomkezelő rendszer
  • Tableless template
  • Valid CSS kód
  • Valid XHTML kód
  • keresőbarát URL-ek (Nem LILUAPACUKABABAx98rft=1 csak rövid... Korben Dallas :) )
  • Crossbrowser compatibility. Az átlátszó PNG-k miatt ez sok extra munkát igényelt. (legalábbis amilyen böngészőt ismerek PC-re azon mindegyiken ugyanúgy fest az oldal. Na melyikkel szenvedtem a legtöbbet? Természetesen az IE6-tal. Gratulálok, nyertél egy csokit!)
  • Nyelvválasztó
  • Üzenet küldő komponens

 

DESIGN MEGVALÓSÍTÁSOK:

  • Alkalmaztam a mapság nagyon elterjedt nagy jpg háttérképet, ami körbeöleli az egész site-ot (Összesen 60kb a mérete, ezért ez nem növeli nagyon a weboldal letöltési idejét)
  • Erősen grafikus, kreatív design (Untam a letisztult Web 2-est)
  • Áttetsző PNG-s megoldások, pozicionálási CSS trükkök
  • Tipográfia: Nagy látható betűkkel a fő információ a bal felső sarokban
  • Középső fekete hátterű résznél jól látható betűkkel világos színű írás, a designhoz passzoló ikonokkal
  • ... még a galérián gondolkodom. Valami shadowbox-os galériát szeretnék, de azt még meglátom.

 

A végeredmény ez lett: www.naranchdesign.hu

A következő természetesen még ennél is jobb lesz! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://design.blog.hu/api/trackback/id/tr601213581

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Magyar oldalak

Külföldi oldalak

Barátok oldalai





Copyright © 2009 naranchdesign. Minden jog fenntartva.